19 kwi 2014

HAPPY EASTER!


Cześć Wszystkim!
 W tym tygodniu dzisiaj dopiero piszę pierwszy post, co związane jest przede wszystkim ze szkołą, a dodatkowo trzeba było zrobić jakieś sprzątanie przed świętami. Na uczelni pozadawali nam dużo projektów do zrobienia, więc nadal nie wiem kiedy będzie następny post. Z okazji tego, że mamy święta wielkanocne postanowiłam zrobić krótki tag z pytaniami dotyczącymi świąt Wielkiej Nocy.
1. Jaki kolor kojarzy Ci się ze świętami Wielkanocnymi?
- Zielony i żółty.
2. Twój ulubiony wzór na paznokcie związany z Wielkanocą?
- króliczek, zajączek
 
3. Tradycje Wielkanocne w Twoim domu?
- Nic szczególnego, w niedzielę rano jemy wspólnie świąteczne śniadanie, a potem idziemy do kościoła na Mszę Św. 
4. Twoja ulubiona potrawa na Wielkanoc?
- Hm... barszcz biały i jajka ;-)
5. Kartka tradycyjna czy e-mail?
- Jestem zwolenniczką tradycji i ucieszyłabym się raczej z każdej otrzymanej kartki aniżeli z życzeń przez facebooka. Niestety tych drugich mam zawsze więcej.
6. Dekoracje w Twoim domu na Wielkanoc?
- Oprócz ogólnych porządków takich jak zmiana firanek bądź pościeli to jakoś specjalnie nie dekorujemy mieszkania. Zapomniałabym w oknie wywieszamy świąteczne dekoracje ;)

A jakie są Wasze zwyczaje/tradycje związane ze świętami Wielkiej Nocy? Obchodzicie Lany Poniedziałek?

Wszystkim moim czytelnikom chciałabym złożyć serdeczne życzenia z okazji świąt Wielkiej Nocy, abyście spędzili ten czas w gronie najbliższych osób, 
smacznego jajka, wesołego zająca, co śmieje się bez końca, radości bez liku, złociutkich kaczuszek, słodziutkich baranków, słonecznych poranków, wiosennej euforii, w brzuszku świątecznych kalorii, szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń :-)

13 kwi 2014

stylizacje świąteczne Wielkanoc part II


Hej!
Kolejna porcja stylizacji prosto z polyvore. Jestem ciekawa, która stylizacja najbardziej Wam się spodobała? Zapraszam do śledzenia na bieżąco mojego konta na polyvore klik.
Stylizacja 1
Czarne jest czarne, białe jest białe, czyli czarno-biała z perłowymi dodatkami plus czerwone usta.
stylizacja 107
Stylizacja 2
Biało-niebieska. Mój typ nr 1.
stylizacja 108
Stylizacja 3
Klasyczna "mała czarna" w dwóch wersjach.
stylizacja 109
Stylizacja 4
Lady in red.
stylizacja 110
Stylizacja 5
Sukienki w wiosennych kolorach: żółta ze złotymi dodatkami albo fioletowa?
stylizacja 111

11 kwi 2014

stylizacje świąteczne Wielkanoc part I


Hej!
  Za tydzień już będą święta, które większość z nas spędza w gronie rodzinnym, pozostali w gronie znajomych. To czas spotkań, na które trzeba się przygotować nie tylko od strony kulinarnej, lecz także należy coś fajnego, wygodnego założyć na siebie. Postanowiłam zrobić post z moimi propozycjami.
Pierwsza stylizacja to połączenie szarości z bielą (standardowo) oraz żółtych dodatków, które będą przypominały, że są to wiosenne święta.
stylizacja 104
bluzka - net-a-porter.com, bolerko - Merino, spódnica - Mango, baleriny - wallisfashion.com, torba - mytheresa.com
Druga stylizacja to również połączenie klasyki, tylko tym razem dobrałam miętowe dodatki.
stylizacja105
tunika - jpeterman.com, marynarka - John Lewis, jegginsy - Jane Norman, buty - bodycentral.com, torebka - shopbop.com
W trzeciej stylizacji zamiast białej koszuli/bluzki wybrałam beżową tunikę, do której dobrałam czarne spodnie, biało-czarną marynarkę, torbę z frędzlami (które uwielbiam) oraz baleriny w kolorze nude z czarną lamówką. Jako dodatki wybrałam motyw wstążki, który lubię.
stylizacja 106
bluzka - amazon, spodnie - bodycentral.com, baleriny - kurtgeiger.com, torebka - 6pm.com, marynarka - outblush.com
Która najbardziej Wam się spodobała?
Następnym razem stworzę coś z sukienkami, do zobaczenia :)

7 kwi 2014

DIY - odnawiamy stare na nowe


Hej!
 Dzisiaj taki szybki post z tutorialami, które znalazłam na pintereście klik
 1. pomysł na ciekawą bluzkę z kokardą
 2. spódniczka z baskinką

4 kwi 2014

jumpsuits


Hej!
 Kombinezony praktycznie wróciły do mody już kilka sezonów temu. Jednak jeszcze nie wszystkie dziewczyny i panie (czyt. ja ) się do nich przekonały. Postanowiłam poszukać informacji, z czym je nosić i czy rzeczywiście są dla każdej z nas?
Przeglądając ofertę 3 sklepów wyszłam z założenia, że jeśli chodzi o kombinezony z długimi nogawkami to są praktycznie dla każdej kobiety. Natomiast kombinezony krótkie zakryją niedoskonałości w okolicach brzucha (plus za to), jednak trzeba mieć zgrabne szczupłe nogi (aczkolwiek wychudzonych nóg też lepiej nie pokazywać).
Jak je nosić?
Kombinezony nadają się praktycznie na każdą porę roku i każdą okazję. Latem najlepiej wybrać taki wykonany z lekkiego, zwiewnego materiału, w naturalnych, stonowanych kolorach (opcja dla mniej odważnych) lub w odważne printy. Do kombinezonów najlepsze będą szpilki bądź buty na koturnie. Kombinezony (nawet te proste) nie lubią zbyt dużej ilości dodatków, wystarczy modna torba i okulary przeciwsłoneczne.
Jeśli wybieracie się na imprezę wybierzcie taki uszyty z połyskliwej satyny, który podkreśli kobiece kształty. Do tego dobierz szpilki i delikatną biżuterię.
Kombinezony można zestawiać z modną marynarką o męskim kroju.
>SHEINSIDE<


2 kwi 2014

Hello April!


 
Witam!
Dzisiaj czas podsumować kolejny miesiąc i wyróżnić 2 osoby. Jedna to Cathy, która aktualnie przoduje w rankingu "Ulubionych czytelników", tuż za nią jest Marta. Drugą osobą, której obiecałam wyróżnienie jest Magda, która jako jedyna zarejestrowała się w ermail. Dziękuję Wam dziewczyny :-)
Na dzień dzisiejszy blog ma ponad 90 tys. wyświetleń, za co bardzo dziękuję.
 
Dziękuję także pozostałym czytelnikom za obserwowanie, komentowanie oraz wchodzenie na mojego bloga :*
W minionym miesiącu mało robiłam konkretnych zdjęć, tylko same paznokcie, a pomiędzy nimi tulipany z dnia kobiet, jakieś zdjęcie z przystanku oraz książka, którą przeczytałam w minionym miesiącu.
Moja ulubiona piosenka minionego miesiąca:
 
Mój ulubiony kosmetyk marca 2014
W minionym miesiącu z filmów obejrzałam tylko Cloud 9, o którym pisałam tutaj.
A jak Wam minął marzec?

31 mar 2014

płyn do kąpieli Original Source Raspberry & Vanilia Milk


Hej!
  Witam Was w szczególnym dla mnie dniu, w którym kończę 25 lat (ćwierć wieku już przeżyłam, teraz czas na kolejne hehe ;D ) W niedzielę był u mnie brat z rodziną, a dzień wcześniej byłam na urodzinach dziadka, więc mój miniony weekend był imprezowo-urodzinowy.
Ale przejdę to głównego tematu posta, mianowicie recenzji zaległego (zeszłorocznego) produktu płynu do kąpieli z serii Original Source o zapachu waniliowo-malinowym.
Połączenie dojrzałych soczystych malin ze słodką nutą mleczka waniliowego zamknięte wpłynie do kąpieli. Original Source Raspberry & Vanilia Milk zmieni twoją wannę w oazę przyjemności.
Opakowanie:
Płyn jest zawarty w plastikowej butelce z zakrętką.
Konsystencja i wydajność:
Płyn jest lekko gęsty. Przy dozowaniu trzeba uważać, żeby nie przesadzić, ponieważ bardzo się pieni. A ja lubię pianę podczas kąpieli, może dlatego że tylko raz w tygodniu mam czas na kąpiel. W tygodniu biorę szybki prysznic. Płyn jest wydajny, starcza na długo, bo kupiłam go jeszcze w zeszłym roku.
Zapach:
Przyjemny zapach malinowo-waniliowy. I choć po kąpieli go nie czuć, to i tak warto wypróbować. Ten zapach zniewala :-)
Cena:
ok. 10 zł
Myślę już nad kupieniem innego zapachu. Szukam wersji czekoladowej, bo właśnie ją zamierzałam kupić jako pierwszą, ale wtedy nie było, więc wzięłam malinową.
 Plusy:
+wydajność
+zapach
+cena
Minusy:
-brak
  Ocena:
+5/6 
 
Mieliście któryś z produktów Original Source? Jak Wasze wrażenia?